About

"I'm a shooting star leaping through the sky..like lady Goodiva I'm gonna go go go there's no stoping me...Don't stop me now... i'm having such a good time,don't stop me now,don't stop me now, if you wanna have a good time, just give me a call..! lol xD

Keep in touch

RSS Feed
Twitter Facebook

Subscribe via email

?

domingo, 30 de maio de 2010

...what would you do today?... if you really weren't afraid ?... if you weren't worried ?...if you weren't unsure ?... what would YOu do today if you knew you couldn't fail ?...

5 comentários:

  1. Anônimo disse...

    I would get her back...

  2. Daniela disse...

    Go ahead =) Dont give up xD *

  3. Anônimo disse...

    Já se foi. É triste, mas deixa-nos gratos por tudo de bom que nos deixou.
    O amor é uma experiência maravilhosa, faz-nos crescer... Dou graças por não ter ficado frio.. mas com um coração mais maduro...
    A saudade é que... Bom, essa fica.

    do you know what I mean?

  4. Daniela disse...

    Oh Yes I do! Todos passamos por isso.. faz parte da aprendizagem! E é dessa forma que na minha opinião devemos ver a vida! Procurando sempre o melhor para nós e aqueles que amamos! Aprendendo sempre e vendo o que de positivo essas experiências nos trazem.é uma evolução. Depois há que erguer a cabeça e seguir em frente =) Life goes on!keep on fighting for your happiness ;)
    Já agora... conheço-te? lol

  5. Anônimo disse...

    na.. have you on facebook lol got your blog there

Postar um comentário